Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Americké indexy v závěrečné fázi poskočily výš
14.05. 22:06 Fio - Na Wall Street je klid, u "meme" stocks opět volatilita
14.05. 19:51 Fio - Frankfurtská burza zakončila na červené nule
14.05. 17:50 Fio - Americké akcie se drží na začátku obchodování na kladné nule
14.05. 16:02 Fio - USA: Index výrobních cen v dubnu meziročně vzrostl o 2,2 % v souladu s očekáváním trhu
14.05. 15:07 Fio